ORCA - Afdelingsmedewerker

ORCA - Afdelingsmedewerker

 

In control met ORCA

Met ORCA kunt u eenvoudig en transparant niet financiele risico’s en beheersmaatregelen vastleggen, beheren en monitoren.


ORCA stelt u in staat om snel en makkelijk rapportages te maken en biedt ondersteuning aan de processen voor frameworks zoals DORA en certificering (o.a. ISAE 3402). Met een lagere cost of control beschikt u over een hogere risk awareness en reageert u sneller op incidenten. De web-based oplossing is alleen toegankelijk na de toekenning van rechten en flexibel in te richten naar uw organisatie.

 


De rol van de Afdelingsmedewerker

De Afdelingsmedewerker heeft als taak het beoordelen van de effectiviteit van de getroffen beheersmaatregelen. De Afdelingsmedewerker heeft inzicht in de activiteiten die uitgevoerd moeten worden. De activiteit die gemaakt wordt vanuit de beheersmaatregel geïnitieerd en getoond. Bewijs wordt opgeslagen op een locatie op de servers van de organisatie. Na uitvoering van de activiteit geeft de Afdelingsmedewerker de activiteit digitaal over aan de Afdelingsmanager.

Na inloggen wordt direct het scherm met de openstaande activiteiten, die op de afdeling betrekking hebben, getoond.

De workload inzake control testing is in één keer inzichtelijk en daarnaast geeft ORCA in uw dashboard inzicht welke risico’s in uw afdeling onvoldoende afgedekt zijn.

Overige rollen:

Riskmanager, ApplicatiebeheerderAfdelingsmanager en Inspecteur.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden met ORCA  Neem dan contact met ons op.

 

Betrokken consultants

Mylette werkt onder andere voor: