ORCA - Afdelingsmanager

ORCA - Afdelingsmanager

 

In control met ORCA

Met ORCA kunt u eenvoudig en transparant niet financiele risico’s en beheersmaatregelen vastleggen, beheren en monitoren.


ORCA stelt u in staat om snel en makkelijk rapportages te maken en biedt ondersteuning aan de processen voor frameworks zoals DORA en certificering (o.a. ISAE 3402). Met een lagere cost of control beschikt u over een hogere risk awareness en reageert u sneller op incidenten. De web-based oplossing is alleen toegankelijk na de toekenning van rechten en flexibel in te richten naar uw organisatie.

 


De rol van de Afdelingsmanager

De Afdelingsmanager is verantwoordelijk voor wat er in zijn team gebeurt en heeft als rol het beoordelen van de resultaten van de getroffen beheersmaatregelen en de geconstateerde bevindingen. De uitvoering van de taken ligt bij de Afdelingsmedewerker. De Afdelingsmanager zal na akkoord, de activiteit doorzetten naar de Riskmanager voor de afronding.

De Afdelingsmanager zal vanuit het dashboard met het team en met het management de gesprekken voeren inzake non-financial risk.

Na inloggen wordt direct het scherm met de openstaande activiteiten, die op de afdeling betrekking hebben, getoond.De workload inzake control testing is in één keer inzichtelijk en daarnaast geeft ORCA in uw dashboard inzicht welke risico’s in uw afdeling onvoldoende afgedekt zijn.

Overige rollen:

Riskmanager, Applicatiebeheerder, Afdelingsmedewerker en Inspecteur.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden met ORCA  Neem dan contact met ons op.

 

Betrokken consultants

Mylette werkt onder andere voor: