Solution Support

Onderhoud, ondersteuning en aanpasbaarheid zijn essentieel voor een (kosten-) effectieve business applicatie. "Innovatie kan niet zonder service en support" is een principe dat onderdeel uitmaakt van onze technische visie sinds het team business applicaties in Java begon te leveren in 1999. Solide support draait om simpele en transparante processen die uitgevoerd worden op basis van kennis van de applicatie en haar functionele potentieel.

Mylette onderhoudt door haar geleverde oplossingen in opvolgende versies van industriestandaarden:

  • Server technologie, operating systems;
  • Databases & interfacing technologie;
  • Browser & Portal versies;
  • Vendors data feed handlers en FIX versies;
  • Gekozen user interfaces zoals mobile, tablets en andere portals dan Enterprise Portals.

Als gevolg van de doorontwikkeling van onze engines leveren we nieuwe versies en nieuwe functies op en voeren we technische updates uit voor onze bestaande software cliënten. Nieuwe functies kunnen naar gelang hun relevantie worden opgenomen in een update. In combinatie met functioneel - en technisch support zorgt dit voor vrijwel zorgeloze business applicaties die efficiënt en effectief zijn gedurende hun functioneren.

Het resultaat is een gemiddelde levensduur van onze applicaties van meer dan 10 jaar, ruim boven het gemiddelde op het gebied van browser based oplossingen in een financial services architectuur.

Insourced Support

Binnen het aandachtsgebied van onze software oplossingen; market data, pricing en online transactie verwerking, zijn we in staat bestaande oplossingen te bieden. Na een technisch onderzoek kunnen we onze cliënten informeren over de mogelijkheden met betrekking tot support en onderhoud.

Zowel insourced - als solutions' support zijn ingebed in een organisatie die begrijpt waar bankieren en trading over gaan, wat de effectiviteit van deze services ten goede komt.